Shop Mobile More Submit  Join Login
About Varied / Hobbyist ChloeFemale/United Kingdom Recent Activity
Deviant for 1 Year
Needs Core Membership
Statistics 44 Deviations 869 Comments 3,253 Pageviews

Newest Deviations



Watercolour Dream Catcher by BlueGirraffexx
Watercolour Dream Catcher
Hey guys i drew this a while ago and used watercolour paint to add colour. I think it looks quite pretty, what do you think?
Eye Drawing by BlueGirraffexx
Eye Drawing
Hey guys it's been ages since ive uploaded anything. I haven't really had the motivation to draw or anything but I do now so its okay! So I've decided to challenge myself to draw at least one finished drawing every day so yeah. Umm so yeah I drew this eye using a reference picture and coloured it in using my imagination with my fineliners. I quite like the colours and the look so yeah. 
Ghost Town Universe Fanart by BlueGirraffexx
Ghost Town Universe Fanart
Hey guys i painted some ghost town album art! I'm actually really pleased with this! I really like how her hair turned out. What do you guys think? Comments are appreciated! 
Luhan Drawing by BlueGirraffexx
Luhan Drawing
Annyeong! So I drew Luhan! It took me forever but I'm pretty pleased with it! Realistic drawings are so difficult to draw! >.< I used Boldmere sketching pencils in case you wanted to know. Feedback is always welcome! :D 


BlueGirraffexx's Profile Picture
Artist | Hobbyist | Varied
United Kingdom
Hey my name is BlueGirraffexx aka Chloe! I love drawing and practically anything to do with art. I have a major obsession with K-pop and I am a B2UTY, VIP, Exo-L, BBC, Baby, Melody, Starlight, Kiss-Me, Cassiopeia, Primadonna, Angel, E.L.F, Inspirit, Shawol, Love and A+! I am also obsessed with anything Japanese, Korean and Chinese and wish to go there when I am older. :)
Oh and you should check out ThePurpleNinjah's page! I'm also a Major Otaku!!!
Oh and btw I am aware that i have spelled giraffe wrong but the way I have spelled it makes it unique.
So, as the title says, Prelims are finally over!!! Yay!!! What does this mean you ask? It means I shall be posting artworks finally! Yay!! Anyway that's it! Yay! :D
  • Mood: Excited
  • Listening to: K-POP!!!!
  • Reading: new books i got for Christmas!
  • Watching: K-POP!!!
  • Playing: computer
  • Eating: nothing yet
  • Drinking: coca cola

AdCast - Ads from the Community


BlueGirraffexx has started a donation pool!
5 / 650
Um hey guys...I don't want to sound really selfish or anything but I would really appreciate if some of you guys could donate please? It's for a premium membership! Thank you! :D

You must be logged in to donate.
  • :iconartknack:
    Donated Sep 2, 2014, 10:23:59 AM


Add a Comment:
ArtKnack Featured By Owner Aug 26, 2015  Student Traditional Artist
Thank you so much for faving my Traditional Drawing :- 3D Drawing - THE BEST AVENGER 
Really Appreciate it a lot. 
BlueGirraffexx Featured By Owner Aug 27, 2015  Hobbyist General Artist
You're welcome! :D
ArtKnack Featured By Owner Aug 27, 2015  Student Traditional Artist
DamaiMikaz Featured By Owner Jun 14, 2015  Hobbyist Digital Artist
Tnx for the fav :la:
BlueGirraffexx Featured By Owner Jun 15, 2015  Hobbyist General Artist
You're Welcome! :D
JanainaLucena Featured By Owner Jun 12, 2015
thanks for the fav >//<
BlueGirraffexx Featured By Owner Jun 12, 2015  Hobbyist General Artist
You're Welcome! :D
yuuike Featured By Owner Apr 26, 2015  Hobbyist Digital Artist
Ahhhh thank you so much for the watch bby:iconmuahplz: I really appreciate it <3

If you like my art feel free to check me out on YouTube ,Tumblr , or Facebook  :iconasdfghbeeplz: //shamelessly adversitise LOL
BlueGirraffexx Featured By Owner Edited Apr 27, 2015  Hobbyist General Artist
You are very welcome! :D <3 Haha i'll go take a look then! I have instagram too if you wanna check it out
Add a Comment: